zondag 23 maart 2014

Leuk nieuws

Afgelopen week ben ik gevraagd om in het nieuwe DT team te komen van het Colourstock blog.
 
Colourstock heeft sinds deze week een nieuwe blog http://colourstock.blogspot.nl
 
En ik ben daar nu DT lid van :)
 
Ik zou zeggen kom allemaal even kijken en wordt gelijk volger van deze blog, want er komen vele leuke dingetjes langs op deze blog, zoals de Panpastels, Copics, Molotov en natuurlijk als er nieuwe artikelen bij komen ook deze.
 
Via deze blog gaan we jullie op de hoogte houden van de nieuwe ontwikkelingen en natuurlijk laten wij jullie als Team genieten van de dingen die wij maken.
 
Hier nog even een kaartje wat ik een tijdje geleden al gemaakt heb met de Panpastels. Ik ben al bezig met een nieuw projectje maar dat zien jullie snel verschijnen op de nieuwe Colourstock blog.
 
 
 
 
 

6 opmerkingen:

Anne zei

Wow mooi kaartje Marga,enne ik zal eens op dat blog gaan kijken.....
Groetjes Anne

Thea zei

Gefeliciteerd Marga met je DT-baantje! Superleuk voor je en dan laat je vandaag ook weer een schitterende kaart zien, jij bent ook van alle markten thuis wat inkleuren betreft. Heel mooi!
Ik ga nu even kijken op het blog.

Fijne zondag!
Groetjes Thea

Annemieke zei

Leuk voor je Marga ik ga je zeker volgen. Wat een lief kaartje.
Groet Annemieke

Gerrina zei

Gefeliciteerd met je DT-schap! Ik blijf je gewoon volgen... Dit kaartje is weer prachtig! Blijf je combinaties zo mooi vinden! Groetjes, Gerrina

Margreet zei

Gefeliciteerd Marga.
en wat een prachtig kaartje
Groetjes margreet

Katja zei

Wat gaaf zeg!!! Ik wist helemaal niet dat het bedrijf in Goes zat. Dat is vlak bij mij! Mocht je daar nog eens heen moeten dan moet je maar om een bakkie komen.

Gefeliciteerd met je DT-schap.

Groetjes,
Katja