woensdag 10 februari 2016

Luister naar je hart

Een van de dingen die ik heel graag doe is mix media projecten maken met de Metallic panpastels.
Met kerst kreeg ik een mooi groot hart met chocolade erin, nou daar wist ik gelijk wat mee ( ja eerst de chocolaatjes opeten natuurlijk) maar daarna was de doos voor mij.


Eerst heb ik de helft van de doos zwart gemaakt met zwarte gesso.
Daarna heb ik er weer van alles en nog wat in geplakt.


Een mooie tekst met copper embossing poeder op zwart papier gestempeld en dit ook in het hart geplakt.


Toen alles weer zwart gemaakt met zwarte gesso en dit duurt wel even want telkens als je denkt dat je alles zwart hebt zie je weer witte of gekleurde stukjes. Want ik plak alles wat ik lelijk vind van kleur in mijn projecten. Je ziet er toch niks meer van als je het eenmaal zwart gemaakt hebt.


Nu alles met de metallics bewerken, dit doe ik door met een tool te deppen op verschillende plaatsen

Daarna alles gefixeerd met de Ghiant inkjet fix

Op het laatst nog een metalen hart en stukje kant erin geplakt en om de rand van het hart ook nog een mooi kantje geplakt.

Ik heb voor dit project de volgende kleuren Panpastels gebruikt.
910.5 Light gold
931,5 Copper
920.5 Silver

Geen opmerkingen: