zaterdag 26 november 2016

Gem - Tangles

Gem- Tangles

Op speciaal verzoek ben ik een tijdje bezig geweest met Gem - Tangles te tekenen. Dit omdat er mensen waren die aangaven dat ze dit zo mooi vonden, maar het moeilijk vonden om ze zelf te  tekenen.

Daarom ben ik er mee aan de slag gegaan.

Vanaf vandaag kun je ze ook digitaal bij mij kopen.

Ik verkoop ze in een pakket. Je kunt ze dan uitprinten op papier naar eigen keuze en dus ook je eigen kleurmedium kiezen. Potloden of Copics bv.

Het zijn 7 grote afbeeldingen en een vel met 4 kleine afbeeldingen.

Kosten zijn € 7,50

Hier een paar voorbeelden van ingekleurde gem- tangles.







 Dit zijn de afbeeldingen die je dan krijgt toegestuurd..


Je kunt een mailtje sturen naar margadounen@home.nl en dan krijg je van mij de betalingsgegevens toegestuurd.



4 opmerkingen:

Annemiekescreatievekaarten zei

Dat ziet er mooi uit Marga. Kunstwerkjes!
Groetjes Annemieke

Annemiekescreatievekaarten zei

Dat ziet er mooi uit Marga. Kunstwerkjes!
Groetjes Annemieke

akkina van steen zei

Zijn ze samen voor 7.50

akkina van steen zei

Zijn ze samen voor 7.50