maandag 1 mei 2017

Zomaar een kaartje

Hallo allemaal, vandaag laat ik jullie een klein kaartje zien gemaakt met de Molotow Aqua Twin Markers


Deze keer heb ik weer eens voor een cutie afdrukje gekozen wat ik ingekleurd heb met de Molotow Aqua Twin Markers.


Ik ben begonnen met het muisje en ik heb hier de kleuren 008 Pink en 019 Brown voor gebruikt. Ik heb voor de delen die huidskleur moesten worden het rose ook een beetje vermengd met het bruin omdat ik het rose alleen te fel vond.


De druifjes daar heb ik de kleur 010 Purple voor gebruikt.


De tak ,blaadjes en de ondergrond daar heb ik de kleuren 016 Yellow Green en de 019 Brown voor gebruikt. Ik heb deze twee kleuren ook gemengd om de kleur groen te krijgen die ik leuk vond.


Om de afbeelding heb ik ook wat lichte schaduw gemaakt, dit heb ik gedaan met de kleur 013 Turquoise.

Ik wilde een klein simpel kaartje dus ik heb het afdrukje alleen gemat en het op een Oud Hollands handgeschept kaartje geplakt. Een mooi tekstje erop en het kaartje is klaar.



Ik hoop dat ik jullie weer geinspireerd heb om de Molotow Aqua Twin Markers weer uit de kast te pakken.



2 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Prachtig ingekleurd. Lief kaartje geworden. Groetjes, Ankie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lieve, mooi gekleurde kaart Marga.
Lieve groetjes Miranda