woensdag 17 december 2014

Poppies




Iedereen die mij kent weet dat ik gek ben op poppies.
dus toen deze in de winkel kwam kon ik hem echt niet laten liggen :)



Ik heb op fluweelpapier gespeeld met de bister en de distress inkt. Daarna met de kaisercraft stempel crackle  met distress inkt hier en daar een crackle gezet.


De poppies heb ik ook ingekleurd met dezelfde kleuren distress inkt.
Ik heb de stempel een paar keer afgestempeld om aan de andere kant nog wat losse poppies te zetten

Gebruikte materialen:
Distress inkt
Bister
Penny black stempel 3949H Poppies
Kaisercraft Crackle.


4 opmerkingen:

Marja Sch zei

Echt heel mooi geworden hoor. Ik hou hier ook zo van. Ik ziet alleen te turen hoe je dit modelletje in elkaar hebt gezet. Gr marja

marleen zei

wauw dat is een prachtig kaartje
groetjes Marleen

annemarie zei

geweldige kaart Marga, helemaal super en zo mooi gemaakt.

groetjes annemarie

nicolet zei

Gaaf kaartje!!
Groetjes Nicolet