zondag 24 mei 2015

Pluk de dag

Vandaag laat ik jullie weer een doodle van mij zien.
Deze keer heb ik een roos stempel gedoodled



Eerst heb ik de roos met versafine onyx black gestempeld.


Toen de stengel gedoodled met de groene copic multiliner olive 0.1
Ik heb de dunste multiliner genomen die ik had want het zijn erg kleine oppervlakten.




Daarna de blaadjes met de copic multiliner olive 0.1


Daarna ben ik verder gegaan met de bloem. Hier heb ik de copic multiliner Sepia 0.1 voor gebruikt.
De doodles zijn geen moeilijke figuren omdat de ruimtes erg klein waren.


Hier weer een stapje verder


En hier ook weer een stapje verder.


En dan is dit het eindresultaat.
De rand om de kaart heb ik gemaakt weer met de copic multiliner 0.1. Gewoon los uit de hand.
Daarna de tekst erin gestempeld met de versafine sepia.


4 opmerkingen:

Sarah zei

Heel leuk en je hebt er vooral veel plezier aan beleefd ! Liefs ☆ Sarah ☆

angeleef zei

Wat een tof idee! En heel mooi verwerkt in je kaartje ook.
Groetjes
**Evi**

Gerrittina zei

Leuk idee! Leuke tekst ook.
Gr. GZ

Annemiekescreatievekaarten zei

Heel erg mooi.
Groetjes Annemieke