donderdag 1 december 2016

Christmas

Hallo allemaal, vandaag weer een post met de Molotow Aqua Twin markers. Deze zijn zo mooi om ook rechtstreeks te gebruiken op de stempel om zo een mooie stempelafdruk te krijgen. dat heb ik bij deze kaart gedaan.


Deze keer heb ik de stempel be-inkt in gedeeltes, dit kon omdat ik met de Misty gewerkt heb. Dus ik druk hem stap voor stap af en kijk dan of er genoeg inkt op het papier is gekomen. is dat niet dan doe ik hem nog een keer net zolang tot ik tevreden ben.


Ik begin met de lichte kleuren en daarna met de donkere, bv in de rode knopjes heb ik eerst 003 Orange gebruikt en daarna een stukje 005 Vermillion.

Bij de blaadjes eerst de 016 Yellow Green en daarna 019 Brown

Takjes zijn 019 Brown.

Als laatste heb ik nog wat 019 Brown op een sheetje gedept en er nog wat met de Squeeze pen mee ingekleurd. 

Nog een paar Inktense potloden van Derwent gebruikt om wat accenten aan te zetten. Helaas ben ik hier de kleurtjes van vergeten op te schrijven die ik gebruikt heb.

Voor de schaduw heb ik de kleuren heb ik de kleuren 033 Cool Grey en de 013 Turqoise gebruikt.


Ik hoop dat jullie hier ook weer inspiratie uit halen en ook al lekker ver zijn met jullie kerstkaarten, altijd een genot om een zelfgemaakt kaartje op de mat te vinden toch.


Geen opmerkingen: