donderdag 7 juni 2012

Helemaal Happy

Wauww wat zijn wij Happy Angela en ik . We hadden het er al zo vaak samen over gehad. Een eigen winkel dat zou gaaf zijn. En toen wij met het boekje Passie voor Stempels en inkleuren bezig waren, toen kwamen we er achter dat we nog steeds datzelfde idee hadden: een eigen winkel. We zijn toen samen aan het brainstormen gegaan, en ineens liepen we tegen een geweldig pandje aan in Schaijk. En ja dan gaat alles in een stroomversnelling. Het duurt nog even voor we onze deuren gaan openen want we moeten nog wel het een en ander doen, maar de winkel gaat er komen. YESSS

We hebben ook een blog en een facebook pagina aangemaakt zodat jullie ons kunnen volgen met de verbouwing en de opening van onze winkel. Wij zouden het heel leuk vinden als jullie ons kwamen volgen




Groetjes Marga

18 opmerkingen:

Marja Sch zei

Wat een ontzettend leuk nieuws Marga. Dat pand ziet er gaaf uit. Ik ga jullie zeker volgen. Veel succes ermee. Gr Marja

Unknown zei

Hoi,

Wat een leuk nieuws. Super van je hobby je werk maken.
Wens jullie heel veel succes

Grt. Tonny

Kitty Dieleman. zei

Leuk pand zeg dat gaat vast heel mooi worden,en wie wil zoiets nou niet van je hobby je werk maken.
Ik wens jullie veel succes met al je plannen.

Gr Kitty

Kitty Dieleman. zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Liesbeth zei

Superleuk Marga, ik weet wat het is om zo'n droom te hebben, ik heb hem ook al zo lang, ik wens jullie heel veel succes en alvast heel veel voorpret samen, en ik ga jullie zeker volgen.
Concurenten zijn we niet dus kan ik er alleen maar van leren (lol)
groetjes Liesbeth

Chantal zei

Wat ontzettend fijn voor jullie en ik houd het in de gaten! Veel succes met de verbouwing! Lieve groetjes, Chantal

Margreet zei

Wat een mooi pand en veel succes met de verbouwing.
Groetjes Margreet

Riet zei

Ohhh wowww Marga,wat een leuk nieuws.
Een hele uitdaging zeg,vooral in deze tijd.
Hoop van harte dat het gaat lukken.
Ik zal je gaan volgen hoor,ben heel benieuwd.

Liefs Riet.

Nellie zei

Wat een geweldig leuk nieuws, Marga!! Ik wens jullie heel veel succes met de verbouwing en de opening van de winkel. Enne....Schaijk is neit zo heel velr verwijderd van mijn woonplaats!!

Groetjes, Nellie

roelie zei

ziet er super uit het pand marga

gefeleciteerd allebei dat je er maar wat leuks van mag maken

gr roelie S

Jacqueline zei

Hoi Marga,

Super zeg. Pand ziet er van buiten erg mooi uit zeg, ben benieuwd naar de binnenkant. Wens jullie alle succes toe, en ik ga jullie zeker volgen via jullie blog.
GEFELICITEERD.

Groetjes, Jacqueline

Crea Jackie zei

Jeetje wat gaaf. Een vriendin en ik hebben het er ook wel eens over, maar ik zou niet eens weten waar ik moet beginnen om te kijken of het haalbaar is. misschien iets voor in de toekomst.

Voor jullie van harte gefeliciteerd :D

Groetjes.

Sapipzi zei

Ohhh wauw wat leuk en zo lekker dichtbij!!!!!

groetjes margo

Jolanda zei

Hoi Marga, wat leuk nieuws, is toch geweldig om je droom waar te maken, wens je heel veel succes met dit super leuke pand,ik ga jullie zeker volgen op het blog! Groetjes Jolanda

Annemieke zei

He Marga wat een mooie lokatie.
Wij zijn er heel blij mee, eindelijk weer een stempelwinkel in de buurt.

Heel veel succes samen en hopelijk kunnen we snel aan komen.

Groetjes,
Annemieke

Gerrittina zei

Veel succes gewenst! Maak er iets moois van!

Gr.GZ

Anne zei

Wow dat is geweldig nieuws, sinds de creatie in Veghel weg is heb ik altijd een stempelwinkel in de omgeving gemist, ik wens jullie veel succes en ben erg benieuwd wanneer de winkel klaar is
groetjes Anne-Marie

Ink before you think 😀 zei

wat leuk zeg. gefeliciteerd. van je hobby je werk maken is voor velen een droom. succes gr lilian