zondag 24 juni 2012

Hug


Vandaag mijn laatste kaartje als DT lid van het Hobbyvision team. Doordat ik een nieuwe uitdaging ben aangegaan heb ik helaas niet zoveel tijd meer en neem ik afscheid van dit geweldige team.
Ik wil het hele team bedanken voor de geweldiger tijd en fijne samenwerking.

Dit kaartje is gemaakt met de Magnolia stempel Edwin in Miami
Ik heb Edwin ingekleurd met de Copics en de Prisma potloden
Het hekje is een Doohickey van Magnolia.
Het papier is van Maja Design Life in the country

Een dikke knuffel aan jullie allemaal.

Liefs Marga.

14 opmerkingen:

Marja Sch zei

Wat een ontzeTtend mooi kaartjes. Gr marja

Marja Sch zei

Wat een ontzeTtend mooi kaartjes. Gr marja

Liesbeth zei

Hij is heel mooi Marga, leuk geheel.
gr. Liesbeth

Marja zei

Een erg mooi laatste kaartje. Ik wens je veel succes met je nieuwe uitdaging en dat het je veel prettige scrapuurtjes gaat opleveren.

Gerrittina zei

Leuk kaartje! Mooi is dit papier.

Gr.GZ

Naomi zei

Heel mooi kaartje Marga!!!

Veel Liefs
Naomi

nicole zei

superleuk kaartje, stoere kleurecombi gebruikt!!
groetjessssss

Anne zei

Heel mooi kaartje met heel mooie kleuren, , Prachtig !

Riet zei

Wat een schitterend kaartje Marga.

Liefs Riet.

Sapipzi zei

Hele mooie kaart Marga!! Ik vind vooral de vlaggetjes erg leuk.

groetjes Margo

Nellie zei

Wat een schitterend kaartje, Marga!! Mooie stempel en mooi ingekleurd!! Leuk papier!! Heel veel succes met je nieuwe uitdaging!!

Groetjes, Nellie

Ilonka zei

EEn supeleuke kaart en wat een leuk stempeltje

Groetjes Ilonka

Cathy zei

Prachtig kaartje: vind de kleuren super!!! Prachtig kleurwerk!

Ghea zei

Heel leuk kaartje Marga lieve kleurtjes ook, wens je heel veel succes met je nieuwe uitdaging.
Gr van gheasknutselkaartjes